lördag 15 september 2012

Utpimpning av nära och kära!

 
....eller "Cp-podden FTW. Sådetså."
 
Jag har en cool kollega och på-snedden-bordsgranne som heter Robin. Han och jag ska starta världens mest gangsta hiphop-grupp (MC Fårfiol och DJ Afrolugg in da house) och diskuterar meningen "Doktorn kan komma" lite för ofta. Och så säger han "Ärade kollegor" hela tiden. Vi gillar det.
 
När Robin inte löneslavar har han en galet cool podcast med Jonas Helgesson.
Den kan man lyssna på här----> http://cppodden.podomatic.com/
 
 
 
Jag utlovar skratta-högt-rakt-ut-i-luften-garanti.
 
 
Annars då? Ptja, jag har en väldigt ledig helg (ok, jag har jobbat 2 timmar idag, men bara 2) och lökar runt i mjukisbyxor och tvättar och städar och tittar på en Pokémon-playthrough på Youtube. Och jag ska äta kantarellpasta till middag. Inte jobbigt alls.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar