onsdag 13 juni 2012

Stressigt värre...


.....eller "Kommer 5 klänningar verkligen räcka?"

Jomenvisst seruu, jag och Frugan åker ju till GBG på lördag för att fira semester och äta räkor och klappa på berg (jag har en grej för berg) så jag försöker packa. Betoning på försöker.
Hittills har jag packat ner 5 partyklänningar, lite underkläder och de gigantiska badshortsen från förra sommaren när jag var tjockis och låg och vältrade mig på ett trädäck som en strandad val. De sitter med nöd och näppe uppe nu, men nostalgi ni vet <3  Ändå, känns som att jag eventuellt kan behöva lite mer prylar. Ja ja.

Idag var jag inne i Lund för att käka pizza och få nycklarna till lägenheten av finaste C-O, imorgon ska jag köpa nya böcker och tvångspacka färdigt, för att sedan släpa allt till jobb tiiidigt fredag morgon, plus en separat packning med sommarfestens outfits. Jag sportar 2 olika, värsta Lady Gaga.
Altt detta gör mig väldigt stressad och jag går runt och mumlar och tänker ut tidsscheman i huvudet hela dagarna, men som vanlöigt vid stress så låser sig min hjärna och...ja. Här sitter jag och bloggar liksom. Effektivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar