fredag 8 juni 2012

Men jösses...

eller "2 månader senare mindes jag min blogg"

Jaja. Dålig uppdatering unt so weiter. Jag har ett liv också. Ibland.

Folk tar studenten i stan, en vecka har de tutat och skrålat och blockerat trafiken, och Svåra Lena blir alldeles luddig i hjärtat <3 Jag kan inte hjälpa det, jag tycker de är så fina! Man KAN inte hata på extremt glada människor, även om de gör det omöjligt att ta en buss eller spiller öl från flaket. Och så blir jag smånostalgisk och känner mig gammal och vill en gång till (även om jag, tack vare min gangstriga ungdom, faktiskt tog studenten för bara 4 år sen. Det ni.).

Bjussa på en bild? Jomenvisst, vassego!


Lite tjock och svettig ja. Tur man bli snyggare med åren iallafall.
Annars då? Ptja, jag tänkte mest ägna kvällen åt att dricka upp Hattens rödvin och kolla på dokumentär om Romer som gång på gång lyckas återvända till Frankrike trots att de blir utvisade hela tiden. Franska regeringen borde ge dem A for effort och låta dem stanna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar